DirectML は 2019年春頃

Accelerating GPU inferencing with DirectML and DirectX 12
https://www.highperformancegraphics.org/wp-content/uploads/2018/Hot3D/HPG2018_DirectML.pdf

USING AI TO ACCELERATE YOUR GAME (PART 2) 
https://developer.nvidia.com/using-ai-slide

DirectML は 2019年春頃にまずはプレビュー版が出る予定らしい

Deep Learning for Real-Time Rendering: Accelerating GPU Inferencing with DirectML and DirectX 12
http://on-demand.gputechconf.com/siggraph/2018/video/sig1814-2-adrian-tsai-gpu-inferencing-directml-and-directx-12.html
SIGGRAPH 2018 のマイクロソフトによる DirectML の紹介

CNN for upscaling RGB images
Auto-encoder network
・2 upsample layers
・7 convolutional layers
・6 normalization layers
・6 ReLU activation layers
・Model output residual which is additively blended to image

その他

ディープラーニング DeepAge
https://deepage.net/categories/deep_learning/

Perceptual Losses for Real-Time Style Transfer and Super-Resolution
https://arxiv.org/abs/1603.08155
2016年5月に発表された、最近の Super-Res や Style Transfer の元になった論文

画像の高速スタイル変換を行う論文の紹介
https://qiita.com/dsanno/items/a79a87720239f295234b

Convolutional Neural Networkとは何なのか
https://qiita.com/icoxfog417/items/5fd55fad152231d706c2

畳み込みニューラルネットワークの仕組み
https://postd.cc/how-do-convolutional-neural-networks-work/

Convolutional Neural Networks のトレンド
https://www.slideshare.net/sheemap/convolutional-neural-networks-wbafl2

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。